Aplikacje konkursowe na Facebooka

Prowadzenie konkursów na Facebooku stało się dość powszechnym elementem. Dzięki niemu zostaje ocieplony wizerunek marki, a także, firma zwiększa grono swoich klientów. Dodatkowo, w bardzo krótkim czasie można zdobyć fanów i zwiększyć zasięgi na Facebooku. Okazuje się jednak, że konkursy możemy przeprowadzać na dwa różne sposoby: w aplikacji oraz na osi czasu.

Aplikacja konkursowa

Przez jakiś czas, aplikacja była jedyną możliwością aby zorganizować konkursy, a także przez pewien okres, aby wziąć udział w konkursie, trzeba było polubić fanpage. Jednak od końca 2014 roku konieczność lajkowania fanpage została zastrzeżona w regulaminie. Aplikacja konkursowa rozwiązuje problem z regulaminem, ponieważ nie trzeba tworzyć osobnych notatek, a wszystko zawarte jest w zakładkach. W momencie, gdy użytkownik wchodzi w aplikacje, otrzymuje wszystkie niezbędne informacje na temat zasad, które panują w konkursie oraz nagród.

Reklama w aplikacji

Wykorzystując aplikacje do konkursów, w bardzo prosty sposób możemy go promować. W momencie, gdy użytkownik doda swoje zgłoszenie, pojawia mu się informacja o tym, że może zaprosić do konkursu swoich znajomych. Bardzo często takiego użytkownika zachęca się dodatkowymi bonusami. Dodatkowo, reklama w aplikacji jest bardziej rozbudowana niż w konkursach na osi czasu. Facebook Ads pozwala reklamować nie tylko samą aplikację, ale także post, który jest z nią powiązany.

Kiedy wybrać aplikację konkursową?

Zdecyduj się na ten wybór jeśli cenisz sobie estetykę. Aplikacja konkursowa oferuje możliwość dodania grafik, a całość jest bardziej przejrzysta niż post na osi czasu. Dodatkowo aplikacja sprawdzi się w momencie, gdy chcesz mieć kontrolę nad tym jak przebiega konkurs. Każde zgłoszenie, które otrzymasz za pomocą aplikacji, można weryfikować, a także usuwać. Gdyby ktoś chciał zrobić podobnie na osi czasu, prawdopodobnie zapanowałby chaos, a także konieczne byłoby zablokowanie użytkownika. Oś czasu zdecydowanie przyda się tylko wtedy, gdy nie masz czasu na tworzenie grafik albo masz bardzo ograniczony budżet.

Related posts