Kreator reklam czy power editor, czyli gdzie tworzyć reklamę na Instagramie?

Reklamy, to popularna forma nie tylko na Facebooku, ale także Instagramie. Jest to coraz częściej wykorzystywana funkcja, a to wszystko przez algorytm, który nie pozwala na dotarcie do takiej grupy docelowej, jakiej byśmy chcieli. Posty sponsorowane zwiększają nasze szanse na dotarcie do konkretnych osób, które zainteresują się usługą

Reklama na Instagramie przy użyciu kreatora reklam

Jeśli chcemy, aby nasza reklama pojawiła się na Instagramie, możemy użyć kreatora reklam. Stworzenie takiej reklamy wygląda identycznie, jak na Facebooku. Po utworzeniu reklamy należy się upewnić, że „Instagram” w „Podgląd reklamy” jest zaznaczony. Jest jednak kilka rzeczy, o których należy pamiętać przed utworzeniem reklamy na Instagramie. Aby móc utworzyć reklamę, musisz mieć konto na Instagramie. Jeśli go nie masz i nie chcesz zakładać, to musisz mieć chociaż stronę na Facebooku. Dzięki temu będziesz mógł wyświetlać reklamy na Instagramie. Aby utworzyć reklamę, należy wybrać jej cel, dodać nazwę kampanii i wybrać grupę odbiorców. Wybrane osoby można targetować ze względu na wiek, płeć czy zainteresowania. Następnie ustalamy budżet i harmonogram, czyli czas, w jakim nasza reklama ma być wyświetlana. Kolejna sekcja „Format” pozwala nam wybrać typ materiału reklamowego – możemy wybrać zdjęcie, film, kanwę lub pokaz slajdów. Pamiętaj aby dodać nagłówek tekst a także przyciski wezwania do działania. Jeśli wszystko już gotowe kliknij „Złóż zamówienie”.

Power editor przy tworzeniu reklam na Instagramie

Aby utworzyć utworzyć reklamę za pomocą Power Editor przejdź do tego narzędzia i kliknij w „Zarządzanie reklamami” a następnie „utwórz kampanię”. Następnie, gdy już wprowadzisz nazwę kampanii, wybierz „Aukcja” w „rodzaj oferty” i wybierz cel reklamy obsługiwany w reklamach na Instagramie. Kolejnym krokiem będzie utworzenie zestawu reklam dla reklamy, pamiętaj, że kampania musi mieć cel, który jest obsługiwany na Instagramie! Po ustawieniu budżetu, harmonogramu i odbiorców, pamiętaj aby w „Umiejscowienie” wybrać „Instagram”

Related posts