Prowadzenie mediów społecznościowych sklepu meblowego

Rozgłos- to słowo klucz 99,9% marketingowych sukcesów każdej strony internetowej, sklepu online, serwisu z usługami gastronomicznymi czy innego rodzaju działalności. Chcesz sukcesu? Zrób wokół marki hałas. Branża meblarska rządzi się podobnymi prawami. Zastanówmy się zatem, co jest potrzebne, by świat dowiedział się o naszym produkcie i jak to zrobić, by informacje o naszym sklepie z meblami trafiły do jak większego grona odbiorców. 

Sukces w serwisach społecznościowych

Można powiedzieć, że XXI wiek należy do Internetu, a jego nieodłączną częścią stały się serwisy typu Facebook czy Instagram. Oprócz funkcji integracji to także świetny sposób, aby pokazać swoje produkty światu. Trzeba mieć na uwadze klika rzeczy, tworząc idealne konto dla naszego sklepu. Po pierwsze, żeby nadać sens publikowanym i rozpowszechnianym informacjom, trzeba odpowiednio uzupełnić profil. Podstawową informacją, którą należy tutaj podać jest ta dotycząca profilu działalności firmy i gdzie konkretnie ją znaleźć. 

Dla przykładu:

Polano meble.pl – jesteśmy firmą usługową zajmującą się produkcją i sprzedażą mebli brzozowych – biurek, krzeseł, łóżek, stołów oraz szafek. Nasza siedziba mieści się pod adresem Juszczyn 264 w województwie małopolskim. 

Ważne jest, aby zadbać o estetyczny efekt wizualny. W przypadku Facebooka jest możliwe wstawienie zdjęcia w tle z ładnym zdjęciem i chwytliwym hasłem reklamowym. Zaś na koncie instagramowym jako zdjęcie profilowe można umieścić logo sklepu meblowego. 

Hasztagi i posty

Czym są hasztagi? Są to tematyczne słowa poprzedzone znakiem „#”. Ma ono jednak bardzo ważną funkcję. Kreatywne wykorzystywanie # promuje i zwiększa zasięgi konta. Hasztagi skutecznie powiększają grono potencjalnych odbiorców produktu w naszym sklepie. 

Oprócz hasztagów trzeba zwrócić uwagę na treść postów. Zarówno na Facebooku, jak i Instagramie to nieodłączny element zaistnienia w tego typu serwisach. Ludzie publikują ciekawe posty, aby dzielić się szczęśliwymi chwilami, zdjęciami z podróży czy przemyśleniami na ważkie tematy. W przypadku sklepów internetowych posty pełnią nieco inną rolę – przede wszystkim umieszczamy informacje i zdjęcia produktów po to, żeby je sprzedać. 

Istnieje mnóstwo narzędzi, dzięki którym kreatywni przedsiębiorcy mogą zajmować się tworzeniem skutecznego marketingu. Jednym z nich jest „tagowanie” produktów w postach, co usprawnia użytkownikom szybkie dotarcie do danego produktu, np. za pomocą bezpośredniego przekierowania na stronę sklepu. 

Related posts