Formaty reklamowe na Snapchacie

Ciężko sobie to wyobrazić, ale to już 6 lat odkąd Snapchat pojawił się na rynku. Z biegiem czasu aplikacja zebrała zarówno wielu zwolenników jak i przeciwników. Jednego nie można zaprzeczyć – Snapchat zrewolucjonizował dotychczasowe standardy internetowe. Aplikacja zaczęła generować coraz większe zyski, ciesząc się coraz większym zaangażowaniem. W związku z tym, zaczęły się nią interesować różne, znane marki takie jak Coca-Coca Polska, Fanta czy TVN. Poprzez różnorodność firm, można zauważyć, iż Snapchat jest miejscem, gdzie większość firm na pewno odnajdzie swoje miejsce. Aplikacja ma również możliwość tworzenia reklam

SnapAds

Snapchat daje możliwość reklam za pomocą SnapAds, które pojawiają się w Stories. Początkowo były to głównie aplikacje – wyświetlała się reklama a wraz z nią link, który przekierowywał do AppStore lub Google Play. W związku z tym stworzono kategorie zainteresowań, a także dopasowanie demograficzne na podstawie wieku czy płci, oraz targetowanie na podstawie lokalizacji, dzięki czemu dotarcie do określonej grupy docelowej jest jeszcze prostsze.

Filtry sponsorowane

Filtry i maski stały się częścią charakterystyczną dla Snapchata. Ich zaletą jest fakt, iż użytkownicy bardzo chętnie z nich korzystają i używają podczas robienia zdjęć czy nagrywania filmów. Taka forma reklamy jest nienachalna, a dzięki temu przyjemna w odbiorze. W związku z tym bardzo często korzystają z nich zarówno twórcy jak i odbiorcy. Skuteczność takiej reklamy jest mierzona na podstawie liczby wyświetleń i tego, czy użytkownik obejrzał ja do końca.

Geofiltry sponsorowane

Dzięki rozbudowanym możliwościom Snapchata można tworzyć sponsorowane Geofiltry, które pojawią się na terenie całego kraju, lub tylko w wybranej lokalizacji. Za pomocą GPS aplikacja wyszukuje użytkownika i proponuje mu Geofiltr, który jest przypisany do konkretnej lokalizacji. Z takiej formy reklamy mogą korzystać praktycznie wszyscy – miasta, szkoły czy organizatorzy różnych wydarzeń.

Related posts