Snapchat Ad Manger

Snapchat zrewolucjonizował przekazywanie informacji, a szał na krótkie filmy ciągle trwa. Ostatnio firma uruchomiła własne narzędzia, które pozwoli zarządzań reklamami wideo. Główna motywacją jest zachęcenie mniejszych, lokalnych firm do korzystania z reklam. Za pomocą nowego menadżera reklam będzie można wykupić reklamy wideo na Snapchacie. Nie jest to jednak jedyna zmiana, ponieważ wprowadzono Snapchat Mobile Dashboard, który umożliwi śledzenie kampanii na telefonie, a za pomocą Business Manager będzie można konfigurować role i uprawnienia członków zespołu.

Od kiedy można używać Snapchatowych nowości?

Narzędzia zostały wprowadzone w czerwcu, na samym początku w krajach anglojęzycznych: Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Australii a także Francji czy Niemczech. Obecnie w fazie testów, te aplikację mogą wykorzystywać firmy z Europy. Do momentu wypuszczenia aplikacji, może było wykupić reklamy w formie snapów tylko za pomocą zespołu sprzedaży lub przez API, który pobierał dodatkowe opłaty – z Snapchat Ad Manager można korzystać bezpłatnie. Za pomocą tych narzędzi można rozszerzyć swój zasięg reklamowy i zwiększyć przychody.

Co oferują nowe narzędzia Snapchata?

Menedżer reklam pozwala na kupno reklam, a także zarządzanie nimi, tworzenie raportów z kampanii dla wszystkich typów reklam. Za jego pomocą można wybrać grupę odbiorców oraz stawki za reklamę. Snapchat Mobile Dashboard to pulpit nawigacyjny, który pozwala wyświetlać reklamy użytkownikom, a jednocześnie przeglądać, czy kampanie na żywo są skutecznie. Mamy także możliwość aby je edytować, wstrzymać oraz otrzymywać powiadomienia. Business Manager jest miejscem, w który możemy nadać role oraz uprawnienia członkom zespołu. Tutaj także uzupełnimy dane dotyczące płatności i będziemy mogli zarządzać różnymi kontami reklamowymi. Na pewno nie są to narzędzia bardzo dobrze dopracowane, ale jak na pierwszą wersję, narzędzia są całkiem nieźle dopasowane do potrzeb różnorodnej grupy odbiorców.

Related posts